Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

"We got the job!!!"



Χτυπάει τηλέφωνο. Το σηκώνω.
-Ναι
-Έλα George ,George εδώ..
-George...
-Bush ρε ο πρόεδρος!
-Ελα ρε προεδράρα (είρωνας εγώ) τι έγινε, χάθηκες .Ευτυχώς!(Αυτό δεν τόπα)
Ποιος καλός άνεμος;
-Δεν αφήνεις το δούλεμα ρε, δεν ντρέπεσαι λίγο;
-Τι..............
-Βρίζεις ,βρίζεις ,τι έχεις πάθει ; Λες κι είμαι κάνας εγκληματίας. Τί έκανα δηλαδή;
-Ε όχι και τι έκανες, πάρτο λίγο αλλιώς ... Από που ν'άρχίσω και πού να τελειώσω!
-Κάτσε λίγο ρε,σιγάααα..,τη δουλειά μου έκανα!
-Ποιά δουλειά σου ρε ,αυτή ηταν η δουλειά σου;Ιράκ, Αφγανιστάν,Λίβανος ,Γάζα,η κρίση....
-Σιγά ,φρένο να εξηγήσω.Η πολιτική...
-Η πολιτική ειναι λειτούργημα ,υπηρεσία στον κόσμο!(Τον τέλειωσα σκέφτηκα)
-Χαα,χα,χα,χα,τι λειτούργημα και μπούρδες ρε συ, αυτή η λέξη καταργήθηκε πια,ξύπνα!!
Δεν υπάρχουν πια λειτουργήματα μόνο δουλειές !Ποιοί κάνουν λειτούργημα δηλαδή;
Οι δημοσιογράφοι; οι γιατροί; η μήπως εσείς οι καλλιτέχνες;
Ο Μπόνο και ο Σπρίνγκστην που πήγανε και παίξανε στο μαλάκα τον Ομπάμα κάνανε λειτούργημα δηλαδή ; Ρε έχεις τρελαθεί τελείως; Δουλειά ρε, όλα δουλειά είναι.
Εμεινα μαλάκας...
-Δηλαδή τι είναι η πολιτική ,για να συνεννοηθούμε λίγο ρε τέως πρόεδρε;
-Θα στο πω απλά κι Αμερικάνικα για να το καταλάβεις.
-Ωχ....(από μέσα μου..)
-Πολιτική ειναι εκείνη η δουλειά που αφού ψήσεις τους δικούς σου οτι εισαι ο άνθρωπός τους,μαζεύεις χρήμα άπαυτούς που έχουν- γιατί τα ψιλά δε φτάνουνε-και μετά διαφημίζεσαι σα σωτήρας για να πείσεις και τους άλλους τους πολλούς να σε ψηφίσουνε .Αμα έχεις μαζέψει πολύ χρήμα βγαίνεις! εκεί παίζεται. Μετά αφού βγεις επιστρέφεις το χρήμα πού πήρες σ' αυτούς που σου τόδωσαν και ότι άλλο έχεις συμφωνήσει- και κρατάς και τα δικά σου. Αυτό.
-Τι λες τώρα ρε πρόεδρε,αυτό είναι απατεωνιά!
-Ρε τόχεις κάψει;Απατεωνιά είναι να πάρεις τα λεφτά και μετά να το παίζεις τίμιος και δεν ξέρω δεν είδα!
Εγώ ήμουνα κύριος.
-Τι κύριος;
-Ποιος με έβγαλε εμένα 2 φορές ;
-Ο λαός.
-Ποιός λαός ρε ,οι πετρελαιάδες με έβγαλαν.Αυτοί λοιπόν μου δώσανε τα λεφτά σα σπόνσορές μου που ήτανε και εγώ τους έδωσα μιά χώρα να βγάζουν πετρέλαιο τσάμπα,την ακριβότερη τιμή που έγινε ποτε-147 το βαρέλι-και το Αφγανιστάν δίπλα γιά τον ελεύθερο χρόνο και τα πιώματα.Τι αλλο να έκανα ο άνθρωπος;
-Και αυτοί που σε ψήφισαν;
-Έλα τώρα μη γίνεσαι παιδί ποιος τους γ.. δίνει σημασία αυτούς. Ας πρόσεχαν. Βρίσκεις ωραίες δικαιολογίες γιατί δεν μπορείς να κάνεις ότι υποσχέθηκες. Άμα τους τα πεις ωραία ξαναβγαίνεις κιόλας Δεν είδες εγώ;
-Μήπως γίνεσαι λίγο κυνικός;
-Άκου ο Oscar Wild έλεγε ότι "κυνισμός είναι να ξέρεις την τιμή κάθε πράγματος,αλλά να αγνοείς την αξία του". Εμάς δε μας ενδιαφέρουν οι αξίες ,μόνο οι τιμές .Όπως χρηματιστήριο..
-Δεν το αφήνουμε καλύτερα αυτό γιατί με πιάνουν τα νεύρα μου;
- Όπως θες.
-Δουλειά λοιπόν ε;
-(Γελώντας)Καλά ρε ,δε θυμάσαι που το είχα πει μόλις βγήκα το 2004.
"We got the job" ! Τρελαθήκανε όλοι!Σ' αφήνω τώρα έχω τον Κωστάκη και το Γιώργο στο facebook. Τά λέμε

Έκλεισα το τηλέφωνο και στο μυαλό μου γύριζε αυτό το "we got the job",οι εκλογές, η Siemens, τα βατοπέδια,τα γεύματα με τους επιχειρηματίες κλπ,κλπ,κλπ

Υ.Γ.Εξω απ΄την πλάκα πάντως το "We got the job" το άκουσα το '04 με τ΄αυτιά μου,και δεν το ξεχνάω ποτέ.Ειδικά οταν πλησιάζουν εκλογές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis