Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Οχι παλιοί μου "φίλοι", δεν εγκαταλείπω, ειμαι ακόμα εδώ!

Από τηλεφωνήματα φίλων πληροφορήθηκα ότι πολλά  ιντερνετικά στέκια και sites (zougla.gr, gossib-tv, inews.gr, palo.gr κλπ.) ασχολούνται εδώ και 2 μέρες με το θέμα της αποστασιοποίησης-αποχώρησής μου από τους Ζιγκ-Ζαγκ.
Επειδή έκπληκτος διάβασα εσκεμμένα ψέμματα και διοχετευμένες από τους τέως "φίλους" μου των τέως  "Ζιγκ-Ζαγκ" ανακρίβειες (πρόσεξα οτι η πληροφορία προέρχεται από το μπλογκ  showtime-cy το οποίο προφανώς για ευνόητο λόγο, δημοσιεύει κείμενο που στάλθηκε από την πλευρά των παλιών μου συνεργατών), ειμαι υποχρεωμένος να απαντήσω και να δώσω στα πράγματα την αληθινή τους διάσταση.

Πρωτον και σημαντικό.Ειναι τεράστιο ψέμμα το ότι σταμάτησα την καρριέρα μου και μάλιστα οριστικά!!
Πριν από πολύ λίγο καιρό κυκλοφόρησε νεός- ο πρώτος προσωπικός- δίσκος(cd) με τίτλο "Η ζωή ειναι ωραία" που παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες με παρουσία πολλών φίλων καλλιτεχνών (Β.Παπακωνστντίνου, Μ.Πυροβολάκης,Χρ.Παπαδόπουλος κ.α) στο ΟΞΥΓΟΝΟ LIVE.
Επίσης όπως ξέρουν οι παλιοί μου "φίλοι" -που φαίνεται πως ενοχλούνται και που υπάρχω- το Μάιο που πέρασε έκανα μια σειρά εμφανίσεων στα "9/8" μαζί με τον παλιο φίλο και συνεργάτη από τους Ζιγκ-Ζαγκ Δ.Ζμπέκο, ενώ τα τραγούδια του νέου μου cd ειναι αναρτημένα στα blog μου (giorgossarris.blogspot.com  και εδώ και τώρα (edoketora.blogspot.com) σε πολύ εμφανή θέση και φυσικά όποιος θα έκανε ενα πρόχειρο google search στο όνομά μου θα έπεφτε επάνω τους, θέλοντας και μή.
Αρα από ποιόν προέρχεται άραγε η πληροφορία ότι σταμάτησα οριστικά την καρριέρα μου;;;
Ειναι  ξεκάθαρο.Από όποιον ενοχλείται που συνεχίζω, παίρνοντας μαζί μου βέβαια το κομμάτι της περιπέτειας των Ζιγκ-Ζαγκ που μου αναλογεί.Και βέβαια το κομμάτι αυτό δεν γίνεται να είναι και τόσο μικρό, αφού επι πάνω απο 20 χρόνια ήμουν βασικός τραγουδιστής (και όχι βέβαια απλά μουσικός όπως έγραψαν κάπου),ο  βασικός τραγουδοποιός και αυτός που εκπροσωπούσε επικοινωνιακά το συγκρότημα όλα τα χρόνια.Ας με συγχωρέσουν λοιπόν οι παλιοί "φίλοι" που χωρίς να το επιδιώκω  παίρνω μαζί μου στη συνέχεια του δρόμου και όση αγάπη έδωσα στον κόσμο και στο γκρουπ τόσα χρόνια.

Εξηγώ σύντομα τους λόγους που δεν μπορω να συνεχίσω τη συνεργασία μαζί τους.

Οι λόγοι που σταμάτησα να συμμετέχω σε αυτά που κάνουν οι παλιοί μου συνεργάτες ειναι βασικά δύο.
Πρώτον η απόλυτη ασυνεννοησία και η πολεμική ατμόσφαιρα που υπηρχε από όλους προς όλους μεσα στο γκρουπ .Υπήρχε χάος απόψεων σε όλα(από το ρεπερτόριο μέχρι τις συνεργασίες, τους χώρους εμφανίσεων κλπ.).Και ειδικά μεταξύ των 2 που απέμειναν τώρα, υπήρχε πραγματικό μίσος που κάθε λίγο δημιουργούσε απαράδεκτα βίαια επεισόδια που δεν μπορούσες να αντέξεις.Φυσικά σε τετοιο κλίμα δεν υπήρχε ούτε παρόν ποσο μαλλον μέλλον.Επειδή λοιπόν για μένα τίποτε δεν εχει τελειώσει αποφάσισα να απέχω από μια τέτοια άρρωστη ατμόσφαιρα που δεν οδηγούσε πουθενά.
Ο δεύτερος λόγος είναι το ότι δεν μπορούσα να σκεφτώ τον εαυτό μου να συμμετέχει στο χαζοχαρούμενο -για να μην πω βλακώδες- κλίμα που έχει περάσει στο χώρο της λαικής διασκέδασης ειδικά σε μια περίοδο που ο κόσμος υποφέρει, και οι καλλιτέχνες οφείλουν να σταθούν στο πλάι του με κάθε τρόπο.
Επίσης λόγοι προσωπικής ανάγκης έκφρασης, με έσπρωξαν στο να ξεκινήσω μια πορεία προσωπική κρατώντας μόνο τα καλά στοιχεία από τα παλιά και δίνοντας έμφαση στο να συνδέσω τη μουσική μου και τα τραγούδια μου με το δράμα που περνάει σήμερα η Ελλάδα.
Συνεχίζω λοιπόν -και δεν σταματάω- εκφράζοντας φυσικά ότι καλό κάναμε τόσα χρόνια με το γκρούπ (άλλωστε τα συντριπτικά περισσότερα τραγούδια ήταν δική μου συνεισφορά) και διαλέγοντας να ασχοληθώ αποκλειστικά και μόνον με το καλό κομμάτι της ελληνικής μουσικής και όχι με την αθλιότητα των κατασκευασμένων σουξέ που κατακλύζουν τα αυτιά μας που άλλα έχουν ανάγκη.
Ξέρω ότι έκανα  πολλα λάθη και σίγουρα άργησα να πάρω αποφάσεις.Ποτέ όμως δεν είναι αργά.

Από αυτό που κάναμε παλιά λοιπόν και που αγάπησε ο κόσμος δεν αποχώρησα εγώ.Αποχώρησαν εκείνοι και επιτέλους ας κοιτάξουν λίγο την αλήθεια καταπρόσωπο κι ας σκεφτούν για που ξεκινήσαμε και σε τι κατηφόρα απίστευτη έχουν βρεθεί.Ευτυχώς για μένα, το
όνειρό μου δεν ήταν να κάνω περιοδείες με την Αντζελα Δημητρίου, ούτε να εκτίθεμαι στα διάφορα ριάλιτυ χωρίς να έχω να πω έστω κάτι ελάχιστο γυρω από τη μουσική έστω κατι ελάχιστο για το τι συμβαίνει στην κοινωνία.
Και βέβαια ειμαι αποφασισμένος να πληρώσω το κόστος της απόφασης μου, γιατί  "ό,τι αξίζει πονάει κι είναι δύσκολο".
  .      .       .       .Γιώργος Σαρρής.    .      .      .
Εννοειται πως έχω την απαίτηση από όσους δημοσίευσαν την διοχετευμένη "πληροφορία" ότι έκλεισα οριστικά την καρριέρα μου(!), να επανορθώσουν δημοσιεύοντας την διάψευσή μου.Πιστεύω ότι στις μέρες που ζούμε κανείς δεν πρεπει να έχει διάθεση να βλάψει κανέναν μόνο και μόνο επειδή έτσι θέλησαν κάποιοι ψεύτες παλιοί "φίλοι".

7 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Δεν θελω φιλε Γιωργο να σταθω σε κατι απο οσα λες, γιατι ειναι ενα θεμα προσωπικο. Μονο που σαν φαν των Ζιγκ-Ζαγκ, λυπαμαι πολυ που κατι που ξεκινησε τοσο ομορφα και εδωσε τοσα πολλα κατεληξε τοσο αδοξα! Και κυριως που ανθρωποι που συνεργαστηκαν για 20 σχεδον χρονια, αρα μοιραστηκαν τη ζωη τους, εφτασαν οπως λες να μισιουνται και να υπονομευονται...Κριμα πραγματικα!
Πολυ δυνατα τα καινουργια σου κομματια! Συνεχισε ετσι και καλη δυναμη!

Ανατολή είπε...

Φίλε Γιώργο,
με παρηγορεί να ανακαλύπτω πως τέτοιο κλίμα ανταγωνισμού και αλληλοσπαραγμού, δεν υπάρχει μόνο στο δικό μου επαγγελματικό χώρο. Αθάνατο ελληνικό πνεύμα!
Στα σοβαρά τώρα, σου εύχομαι καλή δύναμη στις μάχες που δίνεις και εγώ προσωπικά είμαι πολύ περήφανη που σε γνώρισα μέσα από το μπλογκ σου.
(Σαν καλλιτέχνη σε θαύμαζα έτσι κι αλλιώς όλα αυτά τα χρόνια της μουσικής σου πορείας.)
Εξακολουθώ να σε θαυμάζω ακούγοντας τα τραγούδια του δικού σου δίσκου. Είναι δύσκολο να είσαι ποιητής στις μέρες μας...
Μη θλίβεσαι όμως, όπου κλίνει μια πόρτα, ανοίγει ένα παράθυρο. Και η θέα από το παράθυρο, είναι απείρως ομορφότερη. Δε συμφωνείς;

Γιώργος Σαρρής είπε...

Ανατολή δεν υπάρχει τέλος πουθενά.Μόνο αρχή υπάρχει.Μονο αρχή!

Γιώργος Σαρρής είπε...

Βutterfly ευχαριστώ.
Αλλάζουν οι καιροί κι οι άνθρωποι αποκαλύπτονται στα δύσκολα.Και για κάποιους υπάρχει μόνο ο εαυτός τους και το μικρό η μεγάλο μεροκάματό τους.Αυτό είναι το μόνο που με νοιάζει.Αυτό ειναι που πρέπει να αλλάξει.Σε όλους και φυσικά στους καλλιτέχνες που αν δεν ακουν τι συμβαίνει γυρω τους δεν αξίζει να υπάρχουν σήμερα

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΣ είπε...

Ο πλέον άσχετος με το χώρο της μουσικής, και των καλλιτεχνών γενικότερα, είμαι μάλλον εγώ. Ωστόσο μερικές φορές τα συμβαίνοντα δεν είναι και τόσο καλλιτεχνικά.
Αυτό που καταλαβαίνω από τα ελάχιστα που αντιλαμβάνομαι είναι ότι ενόχλησε πάρα πολύ, μα πάρα πολύ, η στροφή σου Γιώργο στους κοινωνικούς αγώνες και η τάση σου να συνδέεις αυτούς τους αγώνες με τη καλλιτεχνική σου έκφραση.
Πίστεψέ με, είναι αυτό πράγματι μια στροφή για ζήλεια από όσους δεν είναι πραγματικά λαϊκοί τραγουδοποιοί, με την έννοια της έκφρασης των πόθων του λαού και όχι της τεχνοτροπίας. Αυτό είναι που ενοχλεί όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν και δεν έχουν τίποτα να πουν σε ένα κόσμο που υποφέρει και διψάει για άλλη καλλιτεχνική έκφραση των βασάνων και των πόθων του. Είναι σήμερα, δυστυχώς, ένα παρθένο έδαφος και όσοι αδυνατούν να το πατήσουν φθονούν όσους έχουν ήδη ξεκινήσει.
Συνέχισε, αυτοί που σε στηρίζουν δεν αγγίζονται από παρα- ειδήσεις γιατί ανήκουν στον κόσμο που ήδη αντιμετωπίζουν με επιτυχία τον τεράστιο πόλεμο παραπληροφόρησης των μέσων ενημέρωσης για τη ζωή, τη πολιτική κα τη κοινωνία. Είμαστε σε άλλον γαλαξία αγώνων. Και ο αγώνας Γιώργο θέλει τραγούδι…

Στέργιος

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο, εδώ ταιριάζει η παροιμία-τι να τους κάνω τους εχθρούς, όταν έχω τέτοιους φίλους...
Τελικά, ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό!
Καλή δύναμη !

Unknown είπε...

Αγαπητέ Γιώργη,

Από την αρχή σας παρακολουθώ....και ξέρουμε καλά ποιος ήταν η ψυχή του συγκροτήματος....
Η εμπάθεια και ο φθόνος υπήρχε από χρόνια...
"Η επιτυχία δεν μετριέται από αυτό που έχεις κατορθώσει, αλλά από την αντίσταση που συνάντησες και από το κουράγιο που έδειξες στην μάχη απέναντι σε αμέτρητες αντιξοότητες".

Keep going!!!!!

P.S.Στις 5/10/10 πήγα στο Metropolis να πάρω το CD αλλά είχε εξαντληθεί μου είπαν!!!!Ελπίζω να μην ήταν δάκτυλος των "φίλων"σου

ShareThis