Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Η ζωή ειν' ωραία



Που ειμαι λάθος ψάχνω να βρώ
κι από τα θέλω μου όλο κάνω πίσω
μα απόψε θάρθω να σε βρώ
λιγάκι να σου μιλήσω
Νόμοι κανόνες αστυνόμοι παντού
κι εσύ κοιτάς και χαμηλώνεις τα μάτια
χάνω με τ' όνειρο το ραντεβού
γυρίζω σπίτι κομμάτια
Κι όλο την ψάχνω σε νύχτες θολές
συμβιβασμούς γυρεύω πάλι να κάνω
μα κρύβουν φόβο οι ενοχές
κι εγω το τρένο το χάνω

Η ζωή είν' ωραία
όμως εμένα όλο μ' αποφεύγει
βγαίνει μ' άλλους παρέα
κι από τα χέρια μου γλιστράει και ξεφεύγει
Η ζωή είν' ωραία
μα όλο κόντρα μου μετράει το χρόνο
πες μου πως στο τώρα να μείνω
που όλο τρέχει κι όλο μεγαλώνω
μεγαλώνω

Τα παίρνει η τρέλα που δεν ακολουθώ
λίγο ο φόβος λίγο η αμφιβολία
μ' αν δεν ελπίσεις το ανέλπιστο
περναει στο πλάι σου κι αλλάζει γωνία
Μα όποιον κοιτάξω απόψε μου μοιάζει
ψάχνει μιαν άκρη και δεν ξέρει που πάει
μα ότι αγκαλιάσεις σ' αγκαλιάζει
κι ότι αγαπήσεις σ' αγαπάει

Η ζωή ειν' ωραία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis